بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مقاصد گردشگری لوکس در سال 2019 | قسمت اول

مقاصد گردشگری لوکس در سال 2019 | قسمت اول

  • بریتانیا

انگلستان به لحاظ جاذبه‌ های شهری نیز حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد و بدون شک گل سرسبد این شهرها، لندن است. به همین منظور هتل‌‌ های لاکچری معروفی در لندن وجود دارد که اختصاصا به توریست‌ های میلیون دلاری سرویس می‌ دهند.

انگلستان به لحاظ جاذبه‌ های شهری نیز حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد

بریتانیا نقاط دیدنی زیادی دارد و به همین دلیل نیز آژانس‌ های مسافرتی تراز اول که به توریست‌ های میلیارد دلاری خدمت‌ رسانی می‌ کنند برنامه‌ های توریستی خاصی را برای مسافرین در نظر می‌ گیرند تا توریست‌ ها از لحظه‌ لحظه مسافرتی که در بریتانیا دارند بیشترین لذت را ببرند.

  • ترکیه

در میان تمامی نقاط دیدنی ترکیه که تعداد آنها هم کم نیست، ساحل فیروزه (Turquoise)، به عنوان مقصد جدید توریست‌ های ثروتمند شناخته می‌شود و کافه‌ ها و هتل‌ های جذابی در این منطقه سر به فلک کشیده‌ اند تا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی توریست‌ ها را فراهم کنند.

در سال 2019 نیز جهانگردان ثروتمند بیشتری راهی مرز و بوم ترکیه خواهند شد

به این ترتیب بدون شک در سال 2019 نیز جهانگردان ثروتمند بیشتری راهی مرز و بوم ترکیه خواهند شد و از مناطق دیدنی این کشور بازدید می‌ کنند.

  • هندوستان

هندوستان، کشور هفتاد و دو ملت لقب گرفته‌ است و گستردگی فرهنگ‌ها در این کشور به اندازه‌ای است که توریست‌ ها از بازدید از هندوستان خسته نمی‌ شوند.

از طرف دیگر هندوستان جاذبه‌ های طبیعی زیادی دارد و اماکن باستانی و قدیمی این کشور زبانزد مردم دنیا است. از 15 ژانویه تا 4 مارس سال 2018، شهر باستانی هاریدوار (Haridwar)، که در شمال هندوستان قرار دارد میزبان مراسم مذهبی ارد کو ملا ( Ardh Kumbh Mela)، است. این مراسم از جانب یونسکو به‌عنوان بزرگترین مراسم مذهبی در تمام دنیا شناخته شده است.

  • فرانسه

کسی را سراغ نداریم که هوس مسافرت به فرانسه به سرش نزده باشد و میلیاردرها با توجه به اینکه سفرهای زیادی به فرانسه می‌کنند و وجب‌ به‌ وجب نقاط توریستی این کشور را از حفظ هستند اما باز هم جذابیت‌ های فرانسه باعث می‌ شود تا در سال 2019 شاهد افزایش مراجعه جهانگردان ثروتمند به فرانسه باشیم.

جذابیت‌ های فرانسه باعث می‌ شود تا در سال 2019 شاهد افزایش مراجعه جهانگردان ثروتمند به فرانسه باشیم.

در میان مناطق توریستی بسیاری که فرانسه دارد، منطقه شامپانی (Champagne) به مقصد شماره اول جهانگردان در سال 2019 تبدیل شده است. در این منطقه هتل پادشاهی شامپانی (Royal Champagne Hotel) به تازگی افتتاح شده و این هتل از هر لحاظ پاسخگوی توریست‌ های میلیاردر و مشکل‌ پسند است.

وبلاگ گردشگر - gardeshgar

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده