بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با 10 منطقه گردشگری دنیا آشنا شوید / کره جنوبی و اسلوونی

با 10 منطقه گردشگری دنیا آشنا شوید / کره جنوبی و اسلوونی

با 10 منطقه گردشگری دنیا آشنا شوید / کره جنوبی و اسلوونی


سئول / کره جنوبی:


جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!
کره جنوبی,سئول


در ادامه مطب قبل ... سئول پایتخت کره جنوبی و نقطه ای است که زیبایی شرق و غرب به هم می پیوندد؛ به این شکل که در این شهر می توان هم زیبایی های سنت شرق را تماشا کرد و هم با آخرین تکنولوژی های روز آشنا شد.

این شهر در سال 1351 شمسی "خواهر تهران" لقب گرفت و همانطور که در تهران خیابانی به نام سئول وجود دارد، در سئول هم نام تهران به یکی از خیابان ها اختصاص داده شده است. این شهر در یک دره زیبا و سرسبز در منطقه ای کوهستانی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی به طور کامل سئول را ار نظر جلوه طبیعی گردشگری تامین می کند. در این شهر کاخ های قدیمی بسیار و دیوارهای باستانی و معابد زیبا از دوره های مختلف تاریخی به جا مانده و به این شهر اصالت خاصی می بخشد و از آنجایی که این شهر جزو شهرخای مدرن جهان است، بخش تاریخی آن با امروزی بودنش در تضاد نیست، بلکه مدرن سازی شهر به نحوی ترکیب سزه که هماهنگی خاصی میان این در وجود دارد.


لیوبلیانا / اسلوونی:


این شهر به عنوان پایتخت سیز قاره سبز، اروپا، در سال 2016 به جهان معرفی شد. لیوبلیانا در دامنه کوه های آلپ قرار دارد و به همین دلیل تا این حد مورد لطف طبیعت قرار گرفته است. این شهر از نظر تاریخی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. صدها بنای تاریخی و خیابان های باریک و قدیمی و حتی ساختمان های فروریخته روم باستان، همه از جاذبه های تاریخی این شهر به شمار می روند. آب و هوای معتدل این شهر سفر به آن را در تمامی طول سال ممکن می کند و هوای این شهر به نوعی همیشه بهار است.


منبع: مجله موفقیت

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده