مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نگاهی به بهترین شهرهای جهان از نگاه توریست ها

نگاهی به بهترین شهرهای جهان از نگاه توریست ها

برخی شهرهای جهان از بی نظیرترین مقاصد گردشگری هستند. شهرهایی که هر کدام تاریخی عظیم دارند. با هم به برخی از این شهرها سفر می کنیم.

بانکوک | تایلند

معبد‌های بودایی سنتی در کنار آپارتمان‌های متزلزلی قرار دارند که به ندرت ساکنی دارند، اما همیشه روشن هستند.

بانکوک مانند هیچ شهر دیگری نیست، این شهر شما را به حیرت وا می‌دارد، به گونه‌ ای که از فرودگاه تا درون شهر، چشم از پنجره‌های ماشین بر نخواهید داشت؛ چون به یکی از بهترین شهر‌های جهان خیره خواهید ماند. معبد‌های بودایی سنتی در کنار آپارتمان‌های متزلزلی قرار دارند که به ندرت ساکنی دارند، اما همیشه روشن هستند.

رم | ایتالیا

رم بهترین شهر‌های جهان است

رم بهترین شهر‌های جهان است نسبت به دیگر شهر‌های اروپایی بازدید کنندگان کمتری را جذب می‌ کند. جادویی در این شهر وجود دارد، به خصوص در فصل‌ های گرمتر سال که غروب خورشید رنگ‌ های خیره کننده اش را در شهر به نمایش می‌ گذارد. البته که باید مکان‌ های مانند کولوسیوم را ببینید.

چارلستون | آمریکا

در دست راست جزایر جیمز یا موریس را تماشا کنید؛ یا اگر به دورتر نگاهی بیندازید، می‌توانید اسکله‌ی آتلانتیک را ببینید.

بهترین شهرهای جهان | چارلستون آمریکا

نکته‌ ی جذابی در مورد ایالت‌ های جنوبی آمریکا وجود دارد. تصور نشستن درون ایوان، نوشیدن یک شربت نعناع در حال تماشای وزش باد درون درختان مگنولیا در این شهر ساده است.

شما می‌ توانید این کار را در چارلستون انجام دهید؛ اما روش‌ های بهتری برای وقت گذرانی نیز در این شهر وجود دارند. برای نوشیدن آن شربت نعناع باید بلند شوید و از مناظر لذت ببرید. یک کافه در پشت بام هتل مارکت پاویلیون قرار دارد که از آنجا می‌ توانید در دست چپ کوه پلیزنت و در دست راست جزایر جیمز یا موریس را تماشا کنید؛ یا اگر به دورتر نگاهی بیندازید، می‌ توانید اسکله‌ ی آتلانتیک را ببینید.

کیوتو | ژاپن

کیوتو از سال 794 تا 1868 پایتخت ژاپن بوده است

کیوتو از سال 794 تا 1868 پایتخت ژاپن بوده است، زیرا امپراتور در این شهر زندگی می‌کرده است. هنوز هم تعدادی قصر سلطنتی برای بازدید وجود دارند، یکی از آن‌ ها قصر سلطنتی کیوتو است. زمانی که خورشید غروب می‌ کند، وقت بازدید از پونتوچو فرا می‌ رسد. این کوچه قبلا جایی بوده است که مرد‌ها می‌ توانستند در آن یک گیشا برای خود پیدا کنند که شب را با آن‌ ها بگذراند، اما حالا به جایی تبدیل شده است که زنان و مردان برای گذراندن شب در کافه‌ ها به آن سر می‌ زنند. کیوتو حقیقتا یکی از بهترین شهر‌های جهان است.

کراکوف | لهستان

کراکوف دومین شهر بزرگ لهستان و یکی از بهترین شهر‌های جهان است.

کراکوف دومین شهر بزرگ لهستان و یکی از بهترین شهر‌های جهان است. مسافران معمولا در مسیرشان از ایتالیا یا جمهوری چک از این شهر نیز بازدید می‌ کنند. این شهر باید بخشی ضروری در برنامه سفر هرکسی به اروپا باشد. با این حال وقتی مردم به لهستان سفر می‌کنند، معمولا ورشو را به کراکوف ترجیح می‌ دهند.

منبع: برترین ها

وبلاگ گردشگر - gardeshgar

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده