بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با 10 منطقه گردشگری دنیا آشنا شوید / ایسلند و مکزیک

با 10 منطقه گردشگری دنیا  آشنا شوید / ایسلند و مکزیک

با 10 منطقه گردشگری دنیا آشنا شوید / ایسلند و مکزیک

 

 ریکیاویک / ایسلند:


جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

ایسلند,ریکیاویک لیسلند


جمعیت زیادی از گردشگران به امید جلوه های هنری ریکیاویک به آنجا سفر می کنند. زیباترین موزه های هنری و جذاب ترین جشنواره های سالیانه هنر در این شهر برگزار می شود؛ علاوه بر این زندگی شبانه و زیبایی های طبیعی آن، این شهر را تبدیل به محبوب ترین شهر توریستی در سال 2016 کرده است. خانه ها شبیه نقاشی به نظر می رسند؛ رنگارنگ و هنرمندانه. شما همچنین می توانید از خوردن خوشمزه ترین ماهی های جهان در این شهر لذت ببرید. زیبایی چهار فصل این شهر مانع از معرفی بهترین زمان برای سفر کردن به آنجا می شود، چون تر فصل زیبایی خاص خود را دارد. زیبایی رنگارنگ بهار و استفاده از آفتاب گرم تابستان و باران در پاییز و مناظر برفی زیبا در زمستان هر کدام زیبایی خاص خودش را دارند. باید دید که سلیقه شما برای سفر کدام را انتخاب می کند.


مکزیکوسیتی / مکزیک:


به هر کس که بگویید به مکزیکوسیتی سفر کنید، اولین واکنشش این خواهد بود که: خطرناک نیست؟ اما تا زمانی که شما مراقب باشید هیچ شهری در جهان ناامن نیست، حتی مکزیکوسیتی.

معماری باورنکردنی این شهر، زندگی مردم با انواع فرهنگ ها کنار یکدیگر، بازارهای متنوع، لمس رنگ های سرد بیابانی، گالری های هنری و کافه های شبانه روزی، همه از جذابیت های گردشگرب مکزیکوسیتی هستند که با وحود تفکر رایج خطرناک بودن این شهر، آن را به دومین شهر محبوب گردشگری سال 2016 تبدیل کرده است. انگار برای گردشگران بیشمار آن زیبایی و انرژی این شهر بر خطرهای احتمالی آن برتری دارد.


منبع: مجله موفقیت


ادامه مطلب...

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده